
این چه وضشه :| سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ | 18:36 دلم واستون تنگ شده. میفهمید؟ کاش دقیقن میفهمیدید چقدرررر.xa0 چرا اینقد دلتنگ کننده هسین شماا؟؟؟ خدا رو خوش نمیاداا . حالا خود دانید.. ++خدایا یه جوری جورش میکنی؟؟ ای بابا باز حرف دهنمو نفهمیدم ولش کن بیخیال. هر چی خودت میدونی همونه :)xa0 moniz | ...
ادامه مطلب
این چه وضشه :| سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ | 18:36 دلم واستون تنگ شده. میفهمید؟ کاش دقیقن میفهمیدید چقدرررر.xa0 چرا اینقد دلتنگ کننده هسین شماا؟؟؟ خدا رو خوش نمیاداا . حالا خود دانید.. ++خدایا یه جوری جورش میکنی؟؟ ای بابا باز حرف دهنمو نفهمیدم ولش کن بیخیال. هر چی خودت میدونی همونه :)xa0 moniz | ...
ادامه مطلب