این چه وضشه :|
سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ | 18:36
چرا اینقد دلتنگ کننده هسین شماا؟؟؟ خدا رو خوش نمیاداا . حالا خود دانید..
++خدایا یه جوری جورش میکنی؟؟
ای بابا باز حرف دهنمو نفهمیدم ولش کن بیخیال.
هر چی خودت میدونی همونه :)
moniz |
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: وضشه, نویسنده: بازدید: 18