بیا

خرید بک لینک

بیا

یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 11:7

سلام.

همه چی خوبه فقط نمیدونم تو چته. چرا اینجوری شدی. عین غریبه ها.خودت

همیشه میگی بدم میاد کسی بی دلیل حرف نزنه و بره الکی قیافه بگیره. خوب

واسه منم سخته. اینقدر یهویی! خوب چرا . چی شده. به خدا حیفه بعد از این

همه سال رفاقت.

نمیدونم چی کار کنم واقعا. ازین وضع بدم میاد. جون خودت بیا دوباره مثل

قبل بشیم. لطفا :(

moniz |

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 21:55

صفحه بندی