بیا
یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 11:7
همه چی خوبه فقط نمیدونم تو چته. چرا اینجوری شدی. عین غریبه ها.خودت
همیشه میگی بدم میاد کسی بی دلیل حرف نزنه و بره الکی قیافه بگیره. خوب
واسه منم سخته. اینقدر یهویی! خوب چرا . چی شده. به خدا حیفه بعد از این
همه سال رفاقت.
نمیدونم چی کار کنم واقعا. ازین وضع بدم میاد. جون خودت بیا دوباره مثل
قبل بشیم. لطفا :(
moniz |
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20