بيا ره توشه برداريم،قدم در راه بي برگشت بگذاريم.
ببينيم آسمان هر كجا آيا همين رنگ است؟!
چقدر كه بعضي شعرا خوبن. دلت ميخواد همش با خودت تكرار كني.
يعني ميشه يه شب جمعه بياد كه دلمون تنگ نباشه؟ كه از ته دل خوشحال باشيم؟
دلم تنگه. من افسرده نيستم اما شب جمعه بلا استثنا دلم در آستانه ي تركيدن قرار ميگيره.
خدا رو شكر.
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68