چرا عاخه؟؟

خرید بک لینک

چرا عاخه؟؟

دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۶ | 14:16

خسته شدم ازین زندگی بی برنامه. هیچ وقت یه برنامه ی ثابت و

درستی نداشتیم. همیشه نزدیک عید که میشد تو مدرسه همه از هم

میپرسیدن عید شما کجا میرین؟ من هیچ وقت جواب مشخصی نداشتم.

یعنی هیچ وقت نشده از قبل برنامه ای داشته باشیم که فلان موقع

میریم فلان جا. خسته شدم از این که همیشه رو هوام.

بعد از یه عمری میخواستم برم پیش دوستم از بی برنامگی و سر در گمی

صد خان رد کردم تازه هنوزم موفق نشدم بعدشم کلی خان دیگه هست

معلوم نیست بتونم درست و حسابی بگذرونمشون.

حالا دیگه هر چی خدا بخواد.

ولی در کل ازین معلق بودن خسته شدم خیلییی.

کاش خودمم به خرده اختیار داشتم.

الان که والدین محترم میگن چی کار کن چی کار نکن یه چن صباح دیگه

هم جناب همسر میخواد امر و نهی کنه دیگه کلا ما آفریده شدیم که

فرمان ببریم فقط. :////

+ البته که پدر و مادر صلاح بچشونو میخوان و بر منکرش لعنت ولی

حساسیت و سخت گیری بیجا هم درست نیست.

++ اینم که اینجوری میگم دلیل نمیشه پدر و مادر خودم اینجوری باشن

کلا گفتم.

+++ کلا این پست محض غر زدن بود. :)

+++++ گذشته ازینا خدا رو شکر که بعد از سال ها توفیق اینو دارم که

برم زیارت حضرت معصومه(س) . واقعا ازین بابت خوشحالم و

بی نهایت خدا رو شکر میکنم.

moniz |

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: عاخه؟؟, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23

صفحه بندی