helllow!

خرید بک لینک

helllow!

سه شنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۶ | 18:40

سلااااام.عیدتون مبارکککک و در ادامه ازین دعاهای کلیشه ای نثارتون :)

امسال به آرزوی دیرینم رسیدمممم. شروع 96 واسم عاااالی بود.

دومین روزش جانانِ جانم و دیدم

بعد از 7 سااااااال. یعنی نمیتوووونم وصف کنم چه حسی بود.

در همین حد بگم که وقتی گفت دارم میام سجده شکر به جا آوردم.

اره دیگه خلاصه دلتنگیم کاملا از بین رفت.دووووست میدارم بسیار تر 3>

تازه یه تصمیم مهم دیگه هم گرفتم این که واقنی واسه ارشد بخونم.

آخه تا کی بشینم هی خیال ببافم خوب یه حرکتی چیزی.

با آرزوی موفقیت واسه خودم و خودتون :)

moniz |

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 21:55

صفحه بندی