زینت پدر...

خرید بک لینک
جمعه ها شرح دلم یک غزل کوتاه است

که ردیفش همه دلتنگ توام می آید...

+ ............دلتنگ توام .......... دلتنگ توام

............. دلتنگ توام ............ دلتنگ توام

...............دلتنگ توام ............... دلتنگ توام

................ دلتنگ توام ................ دلتنگ توام

+اللهم عجل لولیک الفرج

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 17:01

من اينجا بس دلم تنگ است و هر سازي كه ميبينم بدآهنگ است.

بيا ره توشه برداريم،قدم در راه بي برگشت بگذاريم.

ببينيم آسمان هر كجا آيا همين رنگ است؟!

چقدر كه بعضي شعرا خوبن. دلت ميخواد همش با خودت تكرار كني.

يعني ميشه يه شب جمعه بياد كه دلمون تنگ نباشه؟ كه از ته دل خوشحال باشيم؟

دلم تنگه. من افسرده نيستم اما شب جمعه بلا استثنا دلم در آستانه ي تركيدن قرار ميگيره.

خدا رو شكر.

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 17:01

حالم به هم میخوره از آدما. از بی معرفتیشون. خوب شد یه سری

اتفاقا افتاد که خیلیا رو بشناسم. دلم میخواد مثل جری سلینجر

(نویسنده آمریکایی)تو فیلم rebel in the rye یه حصار بکشم

دور خونم؛حتی نه فقط خونه بلکه کل دنیام تا هیچ کسو نبینم و

کسی هم بم دسترسی نداشته باشه.

دیگه از هیچ کس توقعی ندارم حتی اون کسی که خیلی دوسش

داشتم هم به بلک لیست ذهنم پیوست!!

خدایا بازم بم ثابت کردی جز خودت رو هیشکی حساب نکنم.

" و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد"

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 17:01

بعضی وقتا لازمه خیلی ساده بگی دوستت دارم..چهارشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۶ | 15:16 دیروز بعد از ظهر واقعا حالم بد بود. حال روحی. زده بودم به سیم آخرگفتم دیگه نمیخوام باش باشم.تو این ده سال مگه چه نفعی از وجود همبردیم که بخوام ادامه بدم. بعدم من خودم تو درس و زندگیم میلنگم اونوقت یکی دیگه هم بیاد هی بگه نمیتونم و نمیشه واقعا غیر قابل تحمل میشه وضعیت. ساعت 6 از دانشگاه برگشتم و زودتر از همه خوابیدم.شب خواب نسبتا بدی دیدم و تو خواب کلی گریه کردم.گریه واقعی. در حدی که از شدت گریه از خواب پریدم و بقیه گریمو تو بیداری ادامه دادم. فکر نکنم تا حالا تو عمرم اینقدر گریه کرده باشم. نوتیفیکیشنچتشو میوت کرده بودم تا دیر به دیر جوابشو بدم و پیاماش رو صفحه گوشیم نیاد. از اون ور دم به دقیقه موبایلمو چک میکردم که پیام داده یا نه. اصلا به طرز ناشیانه ای احمق شده بودم. آخه صبحش که جواب پیام شب قبل ترشو داده بودم جواب داد بعد من یه سوالی کردم که اون مجبور میشد از اول توضیح بده واسه همین گف بیخی.فکر کردم دیگهحوصله بحث کردن باهامو نداره و دلشنمیخواد حرف بزنه. منم گفتم دیگه بش پیام نمیدم.ولی دیشب همونجور که داشتم با تمام وجود آبغوره میگرفتم گفتم یعنی میشه فردا پیام بده.اصن دلم به حال خودم سوخت. وابستگی بد دردیه. بدترم میشه وقتی تبدیل میشه به دلبستگی. فرداش که میشه امروز از صبح تقریبابا زینت پدر......ادامه مطلب

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 26 آذر 1396 ساعت: 1:42

این چه وضشه :|

سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ | 18:36

دلم واستون تنگ شده. میفهمید؟ کاش دقیقن میفهمیدید چقدرررر.

چرا اینقد دلتنگ کننده هسین شماا؟؟؟ خدا رو خوش نمیاداا . حالا خود دانید..

++خدایا یه جوری جورش میکنی؟؟

ای بابا باز حرف دهنمو نفهمیدم ولش کن بیخیال.

هر چی خودت میدونی همونه :)

moniz |

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: وضشه, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:23

صفحه بندی