سلام
چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 9:3
دیگه اینکه این هفته خیلی شلوغ بود و هست (تموم نشده که) . کل هفت روزشو رفتم دانشگاه. سه تا امتحان هم داشتیم البته یه دونشو هنوز ندادم ،پنشنبس!
ولی در کل خوب بود همه چی خدا رو شکر.
آها ؛ شب ولادت حضرت علی اکبر (ع) هم رفتم ازین هیئت مشتیا. خیلی خوب بود. واقعا چسبید.
شاید ازین به بعد بشه پاتوقم. کجا بهتر از اینجور جاها .
و در آخر هم واسه تابستون فعلن برنامم کلاس خوشنویسی و آیلتس هست.
انشاالله که موفق باشیم باشند و نهایتا باشم :)
پ.ن: زینب در فراق نمایشگاه کتاب میسوزد :((
ای کسانی که اون حوالی هستید نائب الزیاره ی ما هم باشید. :)
اعیاد شعبانیه هم مبارکتون باشه.
moniz |
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16