سلام

خرید بک لینک

سلام

چهارشنبه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 9:3

نمی دونم چرا یه مدتیه حواسم به هیچی نیست یعنی همه چی خیلی زود یادم میره . فک کنم دچار آلزایمر لحظه ای شدم :/

دیگه اینکه این هفته خیلی شلوغ بود و هست (تموم نشده که) . کل هفت روزشو رفتم دانشگاه. سه تا امتحان هم داشتیم البته یه دونشو هنوز ندادم ،پنشنبس!

ولی در کل خوب بود همه چی خدا رو شکر.

آها ؛ شب ولادت حضرت علی اکبر (ع) هم رفتم ازین هیئت مشتیا. خیلی خوب بود. واقعا چسبید.

شاید ازین به بعد بشه پاتوقم. کجا بهتر از اینجور جاها .

و در آخر هم واسه تابستون فعلن برنامم کلاس خوشنویسی و آیلتس هست.

انشاالله که موفق باشیم باشند و نهایتا باشم :)

پ.ن: زینب در فراق نمایشگاه کتاب میسوزد :((

ای کسانی که اون حوالی هستید نائب الزیاره ی ما هم باشید. :)

اعیاد شعبانیه هم مبارکتون باشه.

moniz |

زینت پدر......

ما را در سایت زینت پدر... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 21:55

صفحه بندی