البته تموم نشده این رمان ولی خوب بازم با این استقبال شما ها دیگه رغبت
نکردم بزارم. عجیبم نیس از بس که مشغول اینستا و تلگرام هستین وقت
نمیکنید به اینجاها سر بزنید ..
خوبه اینجا هنوز هس واسه دور شدن ازون فضای شلوغ پلوغه کلیشه ای . نه
که بگم من استثنا هستماا نه منم شاید به درجه ی غرق شدن تو این جاها رسیده
باشم اما خوب ...
درسته که اینجا هم مجازیه اما انگار یه جور صمیمی تره ..! اره دیگه
++++ چرا نتایج سراسری نمیاد؟ انتظار تا به کی ؟؟؟
زینت پدر......